Enhver webshopejer drømmer om at udvikle og drive en webshop, der performer optimalt – både i forhold til trafik, brugerengagement og antal konverteringer. Desværre er denne drøm dog fortsat langt væk for mange danske webshops i dag. Udfordringer med lave besøgstal, manglende brand awareness og synlighed samt for få konverteringer er ofte en realitet. […]
SEO-tekster er webtekster, der skal drive trafik fra Google og andre søgemaskiner ind på din hjemmeside. De gør de ved at være målrettet bestemte søgeord og -fraser, der er mange månedlige søgninger på i Google. Hvis du driver en webshop eller din virksomhed er afhængig af, at I kan blive fundet på nettet blandt et […]
At skabe loyalitet blandt dine kunder er en essentiel del af enhver virksomheds strategi. Ved hjælp af et effektivt CRM-system kan du forbedre kundetilfredsheden og styrke relationerne. I denne artikel ses det nærmere på, hvordan du kan udnytte et CRM system til at opnå netop dette. At forstå dine kunders behov og forventninger er nøglen […]
Har du et ønske om at starte en webshop, eller har du på nuværende tidspunkt en, som du ikke er tilfreds med grundet systemet? Det kan være en videnskab i sig selv at vælge den rigtige webshop løsning. Derfor vil vi i det nedenstående give dig et overblik over nogle af de mest populære løsninger, […]
Selv små webshops kan nyde gavn af Affiliate Marketing. Men hvad er affiliate marketing? Og hvordan kommer man i gang med at få købeklare henvisninger fra affiliate-sider? Hvad er Affiliate Marketing? Affiliate Marketing er en markedsføringsteknik, hvor du som webshop kun betaler for trafik fra en bestemt side, hvis det skaffer et bestemt resultat. Det […]
Giver det overhovet mening at tale om søgemaskineoptimering for en ejendomsmægler – især en med blot 1-2 butikker? For en ejendomsmægler gælder det om, at finde huse som skal sælges(boligsælgere), overbevise sælgerne om bruge netop ham, og dernæst finde køber til samme huse(boligkøbere). Boligsælgerens søgeord Boligsælgeren vil ofte gå nettet for at lede efter en […]
Linkbuilding kan være en altafgørende faktor for, om du får succes på Google, derfor vælger mange virksomheder at smide mange penge og ressourcer efter linkbuilding og arbejdet med at skaffe stærke links. Hvis du sidder i en lille startup med et begrænset budget til SEO og linkbuilding, så kan det virke uopnåeligt at slå sine […]
Den 25. maj 2018 strammer EU grebet om brugen af persondata ved at implementere GDPR. GDPR står for General Data Protection Regulation, og er en databeskyttelseslov for forbrugerne. Loven vil få vidtrækkende konsekvenser for mange virksomheder. I denne artikel kan du lære, hvordan loven vil påvirke din brug af cookies og online tracking. Hvad er GDPR? […]
Gæsteindlæg af Thomas Bogh som er partner hos Bonzer. Bonzer er bureau på Østerbro, som er specialiseret i online marketing og online identitet. Content marketing er en af de bærende kræfter i digital marketing, når det kommer til at være placeret godt i søgemaskinerne. Men ligesom andre dele af SEM (Search Engine Marketing), opdateres kravene til denne del […]
95% af alle søgninger starter på Google. Hvis din virksomhed ikke dukker op i disse søgninger mister virksomheden potentielle kunder og dermed omsætning. Denne artikel indeholder en analyse af over 600 danske og internationale virksomheders tilstedeværelse på Google. Her kan du kan se hvor meget trafik din- og dine konkurrenters- virksomhed har, og om der […]